Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012

πρωινό ξύπνημα για νοικοκυρές...

αγαπημένο μου ημερολόγιο,
ξύπνησα σήμερα στις 5 το πρωί όπως πρέπει να ξυπνάει δηλαδή κάθε καλή νοικοκυρά....δεν κοιμήθηκα και καλά ..όλη νύχτα με κυνηγούσε ο buzz lightyear ...άμα δεν ξέρεις ποιος είναι μη διαβάζεις την συνέχεια...είναι θέμα αρχής...με κυνηγούσε λοιπόν και βρήκα καταφύγιο στην αγκαλιά του woody μια κι αυτός βρέθηκε πιο κοντά στο μαξιλάρι μου....ευτυχώς δηλαδή που ο Κουασιμόδος ήταν πεταμένος στο ράφι μεταξύ ενός βοηθήματος έκφρασης -έκθεσης και ενός expansion του World of Warcraft...σαν καλή νοικοκυρά με μπόλικα νεύρα και με μια πιστοποιημένη τρέλα πήγα στην κουζίνα και άδειασα όλα τα ντουλάπια....η σωστή δουλειά το πρωί γίνεται...το τι σαβούρα βρήκα δεν λέγεται...από χαλασμένα και ληγμένα τρόφιμα μέχρι μπουκαλάκια με αγιασμό, λάδι ξεματιάσματος, γαρύφαλλα επιταφίου, κεριά Αναστάσεως ψιλολιωμένα και στραβά και μη σου πω φοβήθηκα ότι θα βρω και την μικρή Τερέζα αλλά ευτυχώς δεν με καταδέχτηκε....... 
οπλίστηκα με τα καθαριστικά λοιπόν και τα γυάλισα όλα....δυο σακούλες μαύρες γέμισα σκουπίδια...στην μια έβαλα τάπερ...γεννάνε αυτά είμαι σίγουρη ...όλο πετάω κι όλο εμφανίζονται...δεν έβαλα και γάντια και χάλασα δυο νύχια ...δεν τα μπορώ τα γάντια καθόλου....
την βρωμιά πρέπει να την νιώσεις στο πετσί σου για να την καθαρίσεις...τι ωραία τα έστρωσα τώρα....αφού δεν έκλεισα τις πόρτες για να φαίνονται....βιτρίνα σε λέω έκανα , τύφλα να χει το cook shop....μ αυτά και μ' αυτά πήγε εφτά η ώρα και τώρα κάθισα να πιω καφέ και να φτιάξω το νύχι...όλα κι όλα....με σπασμένο και ξεθωριασμένο νύχι δεν βγαίνω έξω...έχω μια εμμονή σ αυτό...καμιά φορά το βράδυ και ενώ είμαι έτοιμη να κοιμηθώ βλέπω κανένα νύχι αλλοιωμένο και τα ξαναβάφω όλα πριν κοιμηθώ....ναι κοιμάμαι με τα χέρια τεντωμένα έξω απ΄το πάπλωμα....
είναι σοβαρό?...όχι μην απαντήσεις δεν θέλω να ξέρω....άντε καλημέρα σας!!! 


                         επισυνάπτω φώτο των κομπάρσων που έλαβαν μέρος


2 σχόλια:

  1. μπα δεν ειναι ΣΟΒΑΡΟ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ..ΚΑΤΩ ..ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ..ΞΥΠΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΠΑΛΚΟΝΟΠΟΡΤΑΣ ..ΤΕΤΟΙΟ ΖΕΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΑΠΑ ..ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ Κ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΞΑΝΙΑ ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ ΣΦΟΥΓΑΡΙΣΜΑ ...ΑΑΑ Κ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ 1 ΜΠΑΠΜΠΑΔΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΝ ΚΥΡ ΜΙΜΗ ΠΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ..ΧΑ ΧΑ ΘΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κουβάς όταν τρυπήσει τον πετάμε
    και παίρνουμε άλλον


    Για το elli elli είναι αλλά εδώ βόλεψε
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή