Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

είναι σοβαρό;

αγαπημένο μου ημερολόγιο,
θυμάσαι μικρή που είχα κόλλημα με την μαύρη καλλονή , το άλογο; εκείνη την σειρά ντε που έβλεπα στο δημοτικό....ήθελα να σου πω πως ακόμα ονειρεύομαι πως τρέχω με κείνο το άλογο ...είναι σοβαρό;
ειδικά όταν είμαι θυμωμένη ή στεναχωρημένη βάζω την μουσική αυτή και καλπάζω με τον νου μου...είναι σοβαρό; 
και γιατί δηλαδή ποτέ μου δεν αξιώθηκα να ανέβω σ΄ένα τέτοιο άλογο; μόνο μια φορά στο χωριό ανέβηκα στου θείου μου αλλά είχε από πίσω το κάρο....αυτό δεν πιάνεται για καλπασμός...είναι σοβαρό;
κάνε κάτι πριν γεράσω να προλάβω να καλπάσω με την μαύρη καλλονή σ΄ενα λιβάδι, σ΄ ένα ποτάμι...όπου να ναι αρκεί να προλάβω... μαύρο να είναι γυαλιστερό και όχι καφέ με χαϊμαλιά και να το λένε Ντορή...δεν θέλω τέτοιο ..αν είναι να ανέβω θα ανέβω στο καλό...είναι σοβαρό;
επισυνάπτω φωτογραφία μη μπερδευτείς και στείλεις άλλο... είναι σοβαρό;

                                             

2 σχόλια:

  1. καθολου παιδικο ονειρο αν θες σε παω στα αν. ποροια να ανεβεις σε οτι αλογο θελεις ..ετσι να σου περασει ..λεμε χα χα καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε μαυρο θελω...χαχαχχαχα καληνυχτα φιλια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή