Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

βγάλε την κορόνα από τον βάτραχο....

αγαπημένο μου ημερολόγιο,
θέλω να σου μιλήσω σήμερα για τους βατράχους....ναι ναι τους γνωστούς αγνώστους ντε....αυτούς που τους κάνουμε πρίγκιπες ....θα μου πεις αυτοί γίνονται πρίγκιπες στα παραμύθια μ ένα φιλί...τώρα άλλαξε το κόλπο δεν γίνονται από μόνοι τους πια...πρέπει εμείς να τους κάνουμε οι απεγνωσμένες βασιλοπούλες....θα σου πω πως γίνεται να καταλάβεις....έχεις μια βασιλοπούλα που βαριέται λέμε τώρα....παίρνεις έναν βάτραχο από το έλος εκεί έχει πολλούς και τον ψεκάζεις με αρωματικό φίλτρο να φύγει η μπατακίλα....ρίχνεις μπόλικη χρυσόσκονη να θολώσεις την εικόνα του και μετά από πάνω του πετάς και έναν μανδύα να καλύψεις την μιζέρια του....τέλος του καρφώνεις και μια κορώνα στο γλιστερό κεφάλι του και είναι έτοιμος....τώρα εσύ θα μου πεις ,γιατί να είναι βάτραχος και να μην είναι βατραχίνα η βασιλοπούλα....
δεν θ αλλάξεις εσύ χρυσό μου τα παραμύθια....άμα θες γράψε δικό σου τώρα μιλάω εγώ και σκάσε.....συνεχίζω....
ο ντεμέκ πρίγκηπας όμως παίρνει αέρα με τις κάπες και τις κορόνες ...εκεί αρχίζουν τα δύσκολα...τραβάς τραβάς μαρή βασιλοπούλα να βγάλεις την παλιοκορόνα απ το κεφάλι του κι αυτός δεν την βγάζει....εμ αυτά έτσι είναι ...όλοι μάγκες γίνανε ...τυχαίο που όλοι οι μεγάλοι παραμυθάδες ήταν άντρες; μας πότισαν από μικρές με τις χιονάτες και όλες τις κοιμισμένες βασιλοπούλες....και μεις ακόμα κοιμόμαστε....λοιπόν για να τελειώνουμε ...πάρε τον βάτραχο και πέτα τον στο έλος χωρίς πολλά πολλά...κανείς δεν θα σε σώσει όπως στα παραμύθια.... 
ξύπνα , βάλε την κορώνα στο πατάρι και παίξε μπάλα όπως εσύ ξέρεις χρυσή μου....
τέλος παραμυθιού:)


***άγνωστη λέξη...μπατακίλα είναι η μυρωδιά από τα στάσιμα νερά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου