Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

για όλα φταίει το νύχι....

αγαπημένο μου ημερολόγιο,
τώρα τελευταία όλα τα παίρνω πολύ σοβαρά...αυτό με χαλάει πολύ και αποφάσισα να επιστρέψω κούτσα κούτσα στον παλιό καλό μου εαυτό...σ' αυτόν τον <δεν γαμείς ψηλά καπέλα>...για το λόγο αυτό θα φοράω μέσα στο σπίτι περούκα ξανθιά και μαύρο γυαλί για να δώσω έμφαση στην αλλαγή που θα κάνω πάλι στον εαυτό μου...έχω και κάτι μπότες με τακούνι που δεν τις έβαλα ποτέ γιατί στραβοπατάω και δεν μπορώ να ισορροπήσω, αλλά θα τις βάλω κι αυτές στην ανάγκη μέχρι να επιστρέψω σε μένα....θα ξαναβάψω και τα νύχια κόκκινα όπως έκανα εδώ και χρόνια...αυτό το απαλό εκρού που τα βάφω τον τελευταίο καιρό μου χάλασε την διάθεση ...απαλό ...τι δουλειά έχει με μένα ; να δεις αυτό φταίει για όλα...τα ξεβάφω τώρα αμέσως και τα βάφω πάλι κόκκινα...πως δεν το κατάλαβα τόσο καιρό; και μετά μου λες το χρώμα στο νύχι δεν παίζει ρόλο....μωρέ μπορεί όλη σου τη ζωή να αλλάξει....πάει αυτό το τακτοποίησα και ήδη αισθάνομαι καλύτερα....η περούκα με πάει τι λες??  να βγω έξω έτσι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου