Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

ξανά στην αρχή....


αγαπημένο μου ημερολόγιο,
εγώ που λες δεν ήθελα να μεγαλώσω....από μικρή έλεγα πως θα δεν θα μεγαλώσω ποτέ....και για κάποια χρόνια το είχα πετύχει....ακόμα κι όταν γέννησα χειροτέρεψα και δεν μεγάλωνα καθόλου σε πείσμα μερικών που φαγώνονταν να στρώσω....ε δεν έστρωσα ούτε τότε....να μη σε πω ότι έπαιζα πιο πολύ τότε....έχω δει εγώ κινούμενα σχέδια και έχω πει παραμύθια ....τώρα όμως τελευταία σα να μεγαλώνω ....δεν έχω καταλάβει τι έκανα λάθος ...με πείραξε ο χειμώνας νομίζω....αυτός ο χειμώνας δεν μου κάτσε καλά....θέλω να φύγει να βάλω τις σαγιονάρες μου και να πασαλειφτώ με λάδι καρύδα ....να πασαλείψω γενικώς όλη μου την ζωή και να την πάω για ηλιοθεραπεία...δεν γελάω πολύ τελευταία ...ευτυχώς στο κλάμα δεν έχω αλλαγή πάντα έκλαιγα εύκολα...
σα να μιζεριάζω ώρες ώρες....σα να φεύγουν οι μέρες μέσα από τα χέρια μου ...η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να γελάσω με μένα όπως παλιά...δεν έχω κουράγιο να με κοροϊδέψω...αυτό για μένα είναι το χειρότερο που θα μπορούσα να πάθω....δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα μου τόσο σοβαρά....
δεν μου πάει και το σοβαρό μου βγάζει θλίψη....μέχρι κρέμες άρχισα να βάζω στη μούρη μου ..πρωί βράδυ για να μη κρεμάσει μου είπανε.... ρυτίδες δεν έχω εκτός ...αλλά εντός γίνεται της πουτάνας τελευταία....και τι κρέμα να βάλω εντός;  μετά σκέφτομαι και λέω μήπως ήρθε η ώρα να βάλω κι εγώ ένα ταγιεράκι , να κόψω το μαλλί σαν της μαμάς και να γυρνάω το φλιτζάνι ; 
δεν θα το αντέξω αυτό αν το κάνω....ξανά στην αρχή....  
εγώ που λες δεν ήθελα να μεγαλώσω....

12 σχόλια:

  1. EEEEEE KAΛΩΣ ΤΗΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΧΟΥΜΕ ΟΙ ΥΔΡΟΧΟΙΝΕΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ..Κ ΕΓΩ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΤΗΝ ΜΛΠΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέραααααααααααα φιλενάδα που είσαι? έκανες καινούριο και συ?? στείλτο μου τώρααααααα:))φιλιά:)

      Διαγραφή
  2. OLA KALAAAAA ΕΣΥ ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΦΙΛΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΑΑΑ ΧΘΕΣ ΣΕ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ Κ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΩΚΑΛΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ Κ ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΣΒΗΣΤΟ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σιγά μη το σβήσω χαχαχαχα καλο ονειρο ειδες τουλαχιστον??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. NAI NAI KΑΛΟ ΗΤΑΝ ΓΕΛΟΥΣΑΜΕ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΛΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ....ΧΑ ΧΑ ΦΙΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλιά χαχαχαχαα το μυαλο μας στη θαλασσα εμεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εσυ 8α εισαι παντα αυτη που εισαι με τον αυθορμητισμο σου με την ορημοτητα σου τη παιδικοτητα σου το χιουμορ σου και ολα αυτα που συνθετουν το χαρακτηρα σου.οσο για τα ταγερακια να σε δω θα σε φωναζω μικρομεγαλο...αχαχαχ
    καλυτερα κοτσιδακια και τζινακια παρα ταγερακια και μαλλι θειας ευτερπης....φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι η μπαλάντα της Γιούλας σε λα ύφεση ....
    ανάλογα συναισθήματα κι εγώ ...τα βαρέθηκα όλα
    Φιλιά Πολλά κούκλα
    Καλορίζικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχαχαχαχα μερχι φουστανι θα φορεσω με γοβα και μαλλι ξυμένο θα κάνω:)) καλε ποιος εισαι εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστω μάμη δεν σας ξεχνάω να ξερεις φιλια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή